maanantai 19. lokakuuta 2015

Wellemma, the knot has been tied

Oukkei, here we go. Tämä postaus on ollut melkein viikon valmiina luonnoksissa, mutta nyt on aika julkaista tämä!

Meidän häistä on kohta kulunut jo neljä kuukautta. Miten aika menee nykyään niin nopeasti? Neljä kuukautta vaimona ovat olleet parasta ikinä ja on niin siistiä olla naimisissa <3. Häistämme olen kuitenkin nyt kirjoittanut kaiken, mitä olin ajatellutkin tänne kirjoittavani. Olen aika taitava jättämään asioita puolitiehen, joten tästä olen nyt aika ylpeä. Se myös kertoo ehdottomasti siitä, kuinka paljon olen rakastunut tähän kirjoittamiseen. Tätäkin kirjoittaessani ja miettiessäni hääblogini matkaa, en voi kuin hymyillä erittäin leveästi. Mutta kyllä, nyt on tullut aika kirjoittaa viimeisen kerran tänne ja siirtyä kohti uusia seikkailuja. 

Hääblogini on antanut minulle paljon. Enemmän kuin ikinä olisin uskaltanut arvata. Sen lisäksi, että se on ollut minulle paikka koota omia ajatuksiani häistä, olen saanut uusia tuttavuuksia, uusia näkökulmia ja erityisen paljon itsevarmuutta. 

Kiitokset ovat siis ehdottomasti paikoillaan. Ensinnäkin, kiitos Eerolle, joka on varmasti yksi innokkaimmista blogini lukijoista. Enkä tietenkään olisi edes aloittanut hääblogia, ellei hän olisi minua kosinut :D On maailman parasta olla noin ihanan miehen vaimo!<3 Toisekseen, kiitos jokaikiselle lukijalle, kommentoijalle ja seuraajalle: olette aina poikkeuksetta saaneet hymyn kasvoilleni. Ihan oikeasti, te olette mahtavaa ja upean positiivista porukkaa! 

Olisi aika pölhöä lopettaa sellainen asia, josta oikeasti nauttii enkä missään vaiheessa ole aikonutkaan tehdä niin. Postaukseni vain ilmestyvät erääseen toiseen osoitteeseen tästä lähtien. Minulla on nimittäin toinen blogi, jonka kirjoittamisen aloitin jo jokin aika sitten ja jonka kirjoittamista jatkan hamaan tulevaisuuteen asti. :)

Wellemma -blogi löytyy TÄÄLTÄ.
Olen päättänyt jatkaa kirjoittamista englanniksi, koska se on toinen äidinkieleni, jota en pääse tarpeeksi puhumaan täällä Suomessa :D Blogista löytyy aika meikkipainotteisesti postauksia, mutta pidän sitä silti enemmän lifestyle-blogina, jonne voin höpötellä juttuja aina vaimoudesta pakastimen sisältöön jos huvittaa. Välillä innostun höpöttelemään asioita videollekin. Ja lyhykäiset tarinat häämatkastamme olen myös jo päivittänyt tuonne! 

Sellainen hauska juttu vielä, että Wellemma on ehdolla Indiedays:n Blogawardseissa Lifie -kategorian alla ja äänestämään pääset napsauttamalla alla olevaa kuvaa. Iiiks!




Superkiitos teille kaikille, jotka olette kulkeneet minun ja Eeron matkassa kohti alttaria.<3 On ollut maailman suurin ilo kirjoittaa noin ihanille lukijoille ja toivottavasti näemme Wellemma:n puolella :)

Love, 
Emma xxx

www.wellemma.com

2 kommenttia:

  1. Kiitokset inspiroivasta blogista, tätä on ollut ilo seurata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, kiitos :) <3 mä jään innolla lueskelmaan teijän hääsuunnitelmista!

      Poista

Kiitos kommentistasi <3